ایجاد یک حساب Gmail بدون شماره تلفن:
نوشته شده توسط : pari

ایجاد یک حساب Gmail بدون استفاده از شماره تلفن ممکن است برای برخی افراد مهم باشد، به ویژه زمانی که نمی‌خواهند شماره تلفن شخصی خود را برای ثبت‌نام در سرویس‌ها و وب‌سایت‌ها به اشتراک بگذارند. در اینجا یک راهنمای کوتاه برای ایجاد یک حساب Gmail بدون نیاز به شماره تلفن آورده شده است.

گام 1: ورود به صفحه ایجاد حساب

ابتدا به صفحه ایجاد حساب جدید Gmail در آدرس https://accounts.google.com/signup بروید.

گام 2: تکمیل فرم ثبت‌نام

در این مرحله، اطلاعات موردنیاز برای ایجاد حساب را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام کامل، نام کاربری (آدرس ایمیل) و گذرواژه می‌شود. برای ایمیل، یک نام کاربری مناسب انتخاب کنید.

گام 3: انتخاب راه‌های تأیید

در این مرحله، سعی کنید "تلفن همراه" را نادیده بگیرید. اگر گزینه‌ای برای افزودن شماره تلفن نمی‌بینید، بهتر است. اگر گزینه‌های دیگری برای تأیید هویت دیده می‌شود (مثلاً ایمیل), از آن استفاده کنید.

گام 4: تأیید حساب

حالا به ایمیلی که وارد کرده‌اید مراجعه کنید. یک ایمیل تأیید حساب از گوگل دریافت خواهید کرد. روی لینک تأیید کلیک کنید تا حساب شما تأیید شود.

گام 5: استفاده از حساب

حالا می‌توانید با نام کاربری و گذرواژه انتخابی خود وارد حساب Gmail خود شوید و از تمام ویژگی‌های ارائه شده توسط گوگل استفاده کنید.

نکته:

  • ممکن است گوگل قوانین خود را تغییر دهد و در آینده امکان ایجاد حساب بدون تأیید شماره تلفن را غیرفعال کند. بهتر است همیشه از آخرین آپدیت‌ها و قوانین گوگل باخبر شوید.




:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: